Legal Notice

Under the provisions of the 15/1999 Act of December, Protection of Personal Character Data, we inform you that by completing this form, your personal data will be stored and processed in files owned by FIN-HOME PROPERTY MANAGEMENT, SL with the aim of providing the requested services, and to keep you informed about issues related to the activity of the company and its services. 



POLÍTICA DE COOKIES

Las cookies son pequeños archivos de texto generados por las páginas web que visitas, las cuales contienen los datos de sesión que pueden ser de utilidad más adelante en la página web. Los datos permiten que la página web pueda mantener su información entre las páginas, y también para analizar la forma de interactuar con el sitio.

Las cookies son seguras ya que sólo pueden almacenar la información que se puso en su lugar por el navegador, lo que es información que el usuario ha introducido en el navegador o la que se incluye en la solicitud de página. No pueden ejecutar código y no se pueden utilizar para acceder a tu ordenador.

Las cookies son esenciales para el funcionamiento de internet, aportando innumerables ventajas en la prestación de servicios interactivos, facilitándole la navegación y usabilidad de la web. Las cookies no pueden dañar su equipo y que estén activadas ayuda a identificar y resolver los errores.

A continuación, proporcionamos más información para que se entiendan mejor los diferentes tipos de cookies que pueden ser utilizados:


- Cookies de sesión: son cookies temporales que permanecen en el archivo de cookies del navegador hasta que se abandona la página web, por lo que ninguna queda registrada en el disco duro del usuario. La información obtenida por medio de estas cookies sirve para analizar pautas de tráfico en la web. A la larga, esto permite proporcionar una mejor experiencia para mejorar el contenido y facilitar su uso.

- Cookies permanentes: son almacenadas en el disco duro y la página web las lee cada vez que se realiza una nueva visita. A pesar de su nombre, una web permanente posee una fecha de expiración determinada. La cookie dejará de funcionar después de esa fecha. Se utilizan, generalmente, para facilitar los diferentes servicios que ofrecen las páginas web.

A continuación, publicamos una relación de las principales cookies utilizadas en nuestras webs, distinguiendo:

- Las cookies estrictamente necesarias como, por ejemplo, aquellas que sirven para una correcta navegación o las que permiten realizar el pago de bienes o servicios solicitados por el usuario o cookies que sirven para asegurar que el contenido de la página web se carga eficazmente.

- Las cookies de terceros como, por ejemplo, las usadas por redes sociales, o por complementos externos de contenido.

- Las cookies analíticas con propósitos de mantenimiento periódico y, en aras de garantizar el mejor servicio posible al usuario, con las que los sitios webs recopilan datos estadísticos de la actividad.


Relación y descripción de cookies:

Las tablas que publicamos a continuación recogen de forma esquematizada las cookies anteriormente descritas y utilizadas en las distintas webs de Schibsted Classified Media Spain, S.L.:


COOKIES ESTRICTAMENTE NECESARIAS

ASP.NET_SessionIdIdentificador de sesión
FU_InfoCookieRecuerda si muestra la info de política de cookie
cookietestUsada para comprobar si el navegador usado acepta cookies

Garantías complementarias – Gestión de cookies:

Todos los navegadores de Internet permiten limitar el comportamiento de una cookie o desactivar las cookies dentro de la configuración o las opciones del navegador. Los pasos para hacerlo son diferentes para cada navegador, pudiéndose encontrar instrucciones en el menú de ayuda de tu navegador.

Muchos navegadores permiten activar un modo privado mediante el cual las cookies se borran siempre después de la visita. Dependiendo de cada navegador este modo privado, puede tener diferentes nombres. A continuación se puede encontrar una lista de los navegadores más comunes con un enlace a la configuración de cookies y los diferentes nombres de este “modo privado”:


Internet Explorer 8 y superior; InPrivate
http://windows.microsoft.com/es-es/windows-vista/block-or-allow-cookies

Safari 2 y superior; Navegación Privada
http://support.apple.com/kb/ht1677?viewlocale=es_es&locale=es_es

Opera 10.5 y superior; Navegación Privada
http://help.opera.com/Windows/11.50/es-ES/cookies.html

FireFox 3.5 y superior; Navegación Privada
http://support.mozilla.org/es/kb/habilitar-y-deshabilitar-cookies-que-los-sitios-we

Google Chrome 10 y superior; Incógnito
https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=es


 

About FINANCIAHOGAR 

In FINANCIAHOGAR we not only want to satisfy our customers but we also want all our employees and franchisees to feel identified with the values of a successful brand. 
 
Thus, we offer you the opportunity to be part of a company with the support and professionalism of the various central departments specialized in each area of activity, as well as providing you with solutions in the development of your business. 
 
 
FRANCHISE 
The Brand 
 
The basis of any successful business starts with choosing the brand. A great brand needs to have the ability to define for itself its mission, values and attributes. Recognition and visibility of FINANCIAHOGAR are linked to an operating method that is established in the market, which success and effectiveness are developed in a network of offices.
 
Tested on all the commercial network, our organization and work formula is flexible and fully adapted to the current dynamism of the market, with total guarantee for the effective running of all points of sale, regardless of their location, structure or their years in business. 
 
Quality 
 
Quality should be synonymous of transparency and efficiency in management. In FINANCIAHOGAR we know so and, therefore, we have a strong commitment to differentiate ourselves from the competition with an added service for our customers, ensuring and guaranteeing our good knowhow. 
 
General Services 
 
FINANCIAHOGAR has a structure perfectly articulated to ensure the best service to customers and franchisees. Central departments are comprised of internal and external professional teams specialized in each area of activity to give the best support and advice on all aspects of purchasing a property, rental and financing. Apart from that, we have available the following services: Legal Services, Finance Centre, Marketing and Advertising, Real Estate Software and Corporate Image.  
 
Our Method 
 
We give you all our knowledge, experience and management through a series of easy-to-use operating manuals, as well as quick to understand. The benefit for our franchisees is based on the uniqueness of the assigned area, specialization and uniformity. We assign a zone of exclusivity and have as main aim to search for expertise of employees that are part of the office: an Office director, a Coordinator and Real Estate Consultants. The other important aspect is the uniformity of the network: all offices have the same outdoor and indoor corporate image. 
The sum of a great brand together with a clearer and easy-to-implement operating method has made us one of the most successful trade marks in the real estate landscape. 
 
Training 
 
From the FINANCIAHOGAR Centre we have designed a training plan, since we believe that it is essential to provide the franchisee with specific training in a business of this nature. So we've designed a training plan which is divided into:
 
Beginning: On the one hand, it consists of 5 days of theoretical training in order to assist the franchisee and staff. They are told about the business in itself, the products and services, customers, business operations, software content, knowledge of funding, knowledge of contracts and legal rules, as well as trading techniques to facilitate the acquisition, sale and rental of homes. On the other hand, we will provide you with 2 days of office support to start the franchisee business and assist in implementing it and welcoming the first visits. 
 
Continuous training: it consists of a quarterly visit to the office of the franchisee to solve questions of great difficulty, support the business and organise the sales work, besides the ongoing advice of the representative. Periodically, we will organize training modules for all staff of FINANCIAHOGAR.
 
An annual convention will be also held to present new services and products and to inform about the chain growth and market development.  
 

Why to Franchise?

In FINANCIAHOGAR we know that in every business it is essential to have the help and advice of experts, especially in the tough moments. 
 
For this reason, all of our franchisees have continuous assistance by the representative, who is in charge of supporting the franchisee in all commercial and strategic questions that come up every day; and for any other inquiries or non-commercial doubt, the franchisee has the collaboration of all Central Services.